ציוד לרוכבי אופנועי שטח: מה חובה שיהיה לכם

אביזרים לאופנועים

רכיבת שטח מביאה לפרץ אדרנלין, מאפשרת להגיע למקומות שאי אפשר להגיע אליהם בדרכים אחרות והיא מעולה עבור אלו שרוצים לפרוק אנרגיות בחיק הטבע. אם אתם חדשים בתחום או ותיקים, יש כמה דברים שחובה לקחת לכל רכיבת שטח. ציוד לרוכבי אופנועי שטח הוא חיוני, וזה מה שצריך לדעת על הציוד הזה:

קסדה לרוכב האופנוע: תתחילו מהקודקוד

זה חד-משמעי: לא יוצאים לרכיבת שטח בלי קסדה איכותית. עבור רכיבת שטח, מומלץ לבחור קסדה עם פתחי אוורור, רשת נגד חרקים ומקום לאחסון משקפי שמש. בנוסף, מומלץ לרכוש קסדה עם מערכת mips שמגנה באופן מוגבר על הראש. 

המערכת הזו מאפשרת לקסדה לזוז כאשר מקבלים מהלומות, מה שמגן על הראש מפני האנרגיה שמגיעה אליו ממכות. כדי ליהנות מהגנה מירבית, חשוב לבחור קסדה לרכיבת שטח עם מערכת התאמה לראש. 

עבור רכיבת שטח, אתם יכולים לבחור קסדה חצי, קסדה מלאה או קסדה פולפייס. את הקסדה אתם צריכים לבחור בהתאם לאופי השטח שתרכבו בו ובהתאם לעוצמת הרכיבה.

מגפי רכיבה לאופנוע

מגפי רכיבת שטח לא רק תומכים ברגליים שלכם, אלא מאפשרים לייצב אתכם על האופנוע בצורה יעילה יותר. בנוסף, יש גם נעלי רכיבה קליטים או פלאט שצריך לרכוש בהתאם לפדאלים באופנוע שלכם. 

מיגון גוף לאופנוע

מגני ברכיים, מגני ברכיים, וגם מגן גם הם חיוניים לרוכבי שטח. המגנים האלו שומרים על שלמות האיברים מפני פגיעות, ואתם צריכים לקחת אותם בכל רכיבה. מגן גב חשוב במיוחד בנסיעות אגרסיביות, אז אם אתם אוהבים רכיבות אקסטרים – אל תשכחו מגן גב.

אביזרים נלווים לאופנועים

תיק רכיבה, בקבוק מים, שלוקר, משקפי אבק, גרביים גבוהות, ומוצרים נוספים הם אביזרים שמומלץ לקחת לרכיבות שלכם. המוצרים האלה יאפשרו לכם לרכב בצורה נכונה יותר בתנאי שטח שונים, ולשמור עליכם מפני אבק הדרכים. למרות שאנשים רבים חושבים שאפשר לוותר על האביזרים האלה, לא מומלץ לעשות את זה, ולקחת אתכם את כל הציוד לרכיבות שלכם.

ציוד לרוכבי שטח באיכות הגבוהה ביותר

כשאתם יוצאים לשטח, אסור לכם להתפשר על האיכות של אביזרי המיגון שאתם לוקחים עמכם. הגוף שלכם נתון ללא מעט סכנות במהלך רכיבה, וציוד מיגון לרכיבת שטח מקטין באופן משמעותי את הפגיעות שעלולות להתרחש בנסיעות הללו. 

מלבד האיכות של ציוד הרכיבה שלכם, אתם גם צריכים לוודא שהוא נוח לכם. בין שמדובר בקסדות, כפפות, מגפיים או ציוד מיגון – הכל צריך להתאים לגופכם. התאמה של ציוד מיגון ובגדים לרכיבת שטח מונעים תזוזה של הפריטים האלו על הגוף, ובכך מונעים חשיפה שלכם לסכנות.

אם אתם זקוקים לציוד לרכיבות שטח עבור רוכבים מתחילים וגם רוכבים מנוסים – חברת מוטורייב כאן בשבילכם. בחנות הדגל שלנו בתל אביב תמצאו ציוד באיכות הגבוהה ביותר עבור חובבי הדרכים – מתחילים ומנוסים כאחד. כל הציוד זמין באתר שלנו, לצד ייעוץ מקצועי, שיאפשר לכם לבחור ציוד איכותי שמתאים לכם בדיוק עבור כל רכיבה. 

להשיג במוטורייב אביזרים לאופנועים

אביזרים וציוד לרוכבי אופנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה
Open chat
במה נוכל לעזור?