ציוד ואביזרים לרוכבי אופנועי כביש

אלו שרוכבים על אופנועי כביש ומתאהבים באופנועים האלה יודעים שכל יציאה לשטח היא מרגשת מחדש. למרות שכולנו היינו רוצים לדהור בכבישים ובדרכים עם ג’קט בלבד על הגב, אנחנו יודעים שזה לא אפשרי. כשיוצאים לרכיבה, יש ציוד שאתם צריכים עבורכם וגם עבור האופנוע שלכם. אם אתם רוכבי כביש, אתם תצטרכו קסדה, מגני ברכיים, משקפי אבק, כפפות, מכנסי רכיבה, דיבורית, ועוד פריטים רבים אחרים, והטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הציוד הטוב ביותר עבורכם:

בחרו ציוד של חברות נודעות

בעולם הרכיבה יש חברות רבות שמספקות ציוד רכיבה – חלק נודעות יותר וחלק פחות. כשאתם עולים על האופנוע, חשוב שיהיה לכם ציוד מיגון איכותי שיעשה את העבודה בשעת הצורך (ואנחנו תמיד מקווים שלא יהיה צורך כזה). אז, כשאתם קונים ציוד ואביזרים לרוכבי אופנועי כביש, אל תתפשרו על האיכות. בחרו במוצרים של חברות נודעות שנמצאות בשטח כבר תקופה. לחברות האלו יש ניסיון רב בשטח, תרתי משמע, והמוצרים שלהן הן פרי פיתוח קפדני שלוקח בחשבון את כל הגורמים שצריך להתחשב בהם כשעולים על אופנועי כביש. 

רכשו ציוד ואביזרים לרוכבי אופנועי כביש שמתאימים למידותיכם

מידות נכונות הן קריטיות כשבוחרים ציוד לאופנוע עבור אופנועים מכל סוג. החל מכף רגל ועד ראש, חשוב שיהיו לכם פריטים שמתאימים למידות שלכם בדיוק. אבל, חשוב גם שהציוד לא “יחנוק” את הגוף שלכם. אתם צריכים להרגיש בנוח עם הציוד ולוודא שיש לכם מספיק מרווח תנועה כדי לבצע תמרונים בנוחות ובלי להרגיש מוגבלים.

אל תתפשרו על איכות

רכיבה על אופנועים היא לא המקום לעגל פינות כדי לחסוך כמה שקלים פה ושם. כשאתם קונים ציוד ואביזרים לרוכבי אופנועי שטח, וודאו שאתם מקבלים ציוד איכותי. תווית המחיר של מוצרים מסוימים יכולה להיות קצת גבוהה, אבל יש סיבה לזה. מוצרים גנריים, פשוטים וזולים לא מחזיקים מעמד לאורך זמן, והם לא יכולים להגן עליכם כמו שצריך. לעומת זאת, ציוד איכותי שיעלה לכם יותר ישרת אתכם לאורך זמן, והוא יגן עליכם בשטח בכל עת.

איפה אפשר לקנות ציוד לרוכבי אופנועי שטח?

אם אתם צריכים ציוד רכיבה, יש לכם אפשרות לבצע רכישה בחנות פיזית או לבצע רכישה אונליין. אם אתם יודעים מה המידות שלכם, תוכלו לרכוש ציוד אונליין ולקבל אותו עד הבית. אם אתם מעדיפים לראות את המוצרים לפני שאתם רוכשים אותם – תוכלו לבצע רכישה פנים מול פנים.

אנו מיבאים ציוד שטח לרוכבי אופנועים של המותג האמריקאי המוביל troy lee designs ובין המוצרים תמצאו, קסדות שטח לרוכבי אופנועים,חליפות שטח.מגפי שטח .כפפות שטח.מיגוני ברכיים.צבי צב.חליפות לחץ.

כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את הציוד הטוב ביותר, אתם מוזמנים לבקר באתר של “מוטורייב” או בחנות הדגל בתל אביב. המומחים שלנו ישמחו לתת לכם ייעוץ בחנות או באופן מקוון על כל נושא, ולייעץ לכם איזה ציוד אתם צריכים בדיוק. בחנות תוכלו למצוא מוצרים של מיטב החברות בשוק, כמו troy lee designs, a-pro, dainese , ועוד, שמתמחות בתחום המיגון והציוד לאופנועים. 

בפעם הבאה שתצטרכו לרכוש ציוד לרכיבה על אופנועי שטח – וודאו שאתם עושים את הבחירה הנכונה כדי ליהנות מרכיבה מרגשת ובטוחה, והשתמשו בטיפים מעלה כדי לעזור לכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה
Open chat
במה נוכל לעזור?